Fanns det ett liv innan TVn?

image321

Följande konversation äger rum i badkaret mellan mig och Melker under tiden som lilleman ingående studerar mina bröst.

Melker: Finns det mjölk i tuttarna nu?
Jag: Nej, det finns det bara när bebisen ammar. När du började äta riktig mat så slutade det att bildas mjölk i brösten.
Melker: Men hur vet brösten när de ska göra mjölk då?
Jag: När bebisen börjar bli stor i magen så skickar den signaler till mjölkkörtlarna som sitter inuti brösten att: Nu är det dags att börja producera mjölk.
Melker: Men hur kan mjölkköttarna veta det? De kanske har en liten TV därinne!?

Kommentarer
Postat av: Hanna-Sofia

Hihi, vad gulligt!

2008-02-01 @ 01:11:31
URL: http://www.nancyandi.blogg.se
Postat av: Julianvanja

I misspelled my email address on my last mail to you. Anyways, keep the site up!

2008-10-03 @ 08:35:29
URL: http://julianvanja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0