Önskelistan Julen 2008

Följ min blogg med bloglovin

I Tobbes familj är det bara barnen som får julklappar. I min familj håller vi kvar vid traditionen att ge varandra julklappar men har valt att sätta en gräns vid 300 kr. Här kommer därför ett urval av klappar i 300-kronors klassen som jag önskar mig av tomten.


DVD - Blossom Taitons Yoga Fitness 2 
Teer från Kusmi Tea
Bok - Vinterns söta av Lisa Eisenman Frisk och Monica Eisenman
Champagneglas Essence från Iittala
Klocka: IKEA PS Klocka
Trädgårdsbok: 12 trädgårdar av Ulf Nordfjell
Bok - Cecilias fikastunder av Cecilia Vikbladh

Skål Marimekko/Iittala mattfrostad

Diskmedels-  och tvålpump från Cult Design

Dymo

Halssmycke av Helena Berggren

Bok - Grafisk kokbok 3.0
Bok - Två systrars söta av Lisa Eisenman Frisk och Monica Eisenman
Fire
av Anna Kraitz


Smycken från Snö of Sweden (ej med på bilden)

Ljusstakar - Kivi mattfrostade från Iittala (ej med på bilden)

Mjuka, varma gråa tofflor (ej med på bilden)

Kommentarer
Postat av: kajsa Kromnér

åh vilka fina saker! Vi vuxna får inga julklappar i min familj, lite tråkigt...man blir aldrig för stor för klappar :)

kram kajsa

2008-12-16 @ 10:41:03
Postat av: Linda

Jag önskar mig också Kusmi-thé! Burkarna är supersnygga och thét lär ju inte vara så tokigt heller efter vad jag hört :-)

2008-12-16 @ 19:24:40
URL: http://blog.xn--dbeck-kva.se
Postat av: Åsa/Designdrommar

Jag skulle också kunna stå som avsändare när det gäller den önskelistan, underbara klappar. Tack för din hälsning hos mig:) Önskar dig en underbar jul! Kram Åsa

2008-12-16 @ 21:36:23
URL: http://designdrommar.blogspot.com
Postat av: Tjohalias blogg om inredning

Vilken härlig önskelista!

Kram Sandra

2008-12-17 @ 00:12:17
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0