Tema Disputation: Presenter I

image39
Veckans disputationstema fortsätter med presenter. Okej, jag erkänner. Jag ÄLSKAR presenter. Både att ge och att få. Men det är roligast att få. För att kunna njuta så länge som möjligt och känna det där pirret i magen av spänning drar jag helst ut på presentöppningen så länge som det går.

Jag tänkte dra ut på presentöppningen här på bloggen också, så jag inleder med att visa tre finfina presenter som jag fick i samband med disputationen. Av våra goda vänner F+A-C, P+P, H+E, T+S, A+T och J+N fick jag ett jättevackert silverarmband. Av mina kollegor på CTF (som för övrigt verkar ha lusläst min blogg) fick jag två fina fågelmatare från Eva Solo. Det är långt kvar till vintern så jag tänkte att de skulle få tjänstgöra som ljusstakar tills det är dags att köpa hem fågelfrön. Bilder kommer så småningom. Slutligen fick jag av en kollega (PN) och hans fru (B) en flaska champagne från Sydafrika. Mums.

Ja, jag sa ju att det var fina grejer ;-). Fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vilka fina presenter. Fågelmatarna från Eva Solo är underbara, armbandet ser finfint ut. Hoppas att champangen smakar gott!

2007-05-16 @ 08:23:55
URL: http://angelicas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0