Hälsningar från Grand Hotell i Halmstad

Idag har jag åkt från den ena kusten till den andra. Befinner mig i Halmstad i två dagar för att förbereda och initiera en idégenereringsstudie. Imorgon har vi bokat ett konferensrum på Halmstads nya stadsbibliotek. Jag ser mycket fram emot att spana in arkitekturen. Kameran är med så jag hoppas jag hinner ta några bilder innan jag måste rusa till tåget imorgon. Kan du inte vänta på mina bilder som naturligtvis kommer läggas ut på bloggen kan du titta på några bilder här

Jag har precis checkat in på mitt rum på Grand Hotel och hunnit ta en dusch. Här pågår renoveringarna efter branden den 15 april för fullt. Mitt rum är helt nyrenoverat och mycket vackert. Nedan kan ni se lite bilder. Jag gillar tapeten och sängen bäst. Här kommer jag sova gott i natt. Men innan dess ska jag leta upp Design: Simon och Tomas på TVn.

image52

Kommentarer
Postat av: Narstelaiv

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!

2008-01-09 @ 19:11:33
URL: http://narstelaiv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0