Nya inköp

233012-110

Här kommer lite bilder på några småsaker vi (läs jag) köpt till hemmet på sistone. Den lokala bokhandeln reade ut dalahästar från Serholt i går. Jag köpte tre stycken à 34 kr. Tanken är att jag ska måla om två av dem, så att det blir en svart, en vit och en grå. På Coop Forum finns de runda bubbliga vaserna i härliga färger för 29 kr styck. Två ark av det grå-vit-gula presentpappret med fjärilar inhandlades under Köpenhamnsresan på Grönlykke och ska så småningom bli tavlor.  På Kirk köpte jag tre stycken flytande ljuskoppar till fågelbadet. Och slutligen, den lilla gräddsnipan kommer från Village och Serholt .

Kommentarer
Postat av: tina

Många fina saker du köpt!! Vilket underbart presentpapper...kommer att bli så fint till tavlor!
Var och kikade efter ljuslyktorna som du hade i ett inlägg , dom från Coop, men de var dessvärre slut :(
Kanske skulle de få in en omgång igen..hoppas!!
Kram!

2007-07-02 @ 00:44:39
URL: http://tinaminastina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0