Vi har grymma vänner

Det har varit tyst på bloggen i några dagar. Anledningarna är två. För det första har min bärbara dator bestämt sig för att sluta fungera (något med moderkortet) och för det andra har vi varit intensivt upptagna med förberedelser, genomförande och efterdyningar efter lördagens sommarfest.

Och vilken fest det blev. 18 av våra närmaste vänner (vi saknade 6) gästade oss och bjöds på italiensk buffe, vin och fri bar under kvällen. Halv fyra slutade vi dansa och 04.18 tittade jag på klockan sista gången innan jag slog igen mina blå. Jag vill bara säga en sak. Vi har grymma vänner. De är grymt snygga, grymt smarta och grymt trevliga så det kunde inte bli annat än succé. Vilken kväll, tack snälla ni för att ni finns. Nästa sommar blir det repris. Samma tid och samma plats. Välkomna!

image130
Fotografer: okänt

Kommentarer
Postat av: Anna S

Åh,vad synd att vi inte kunde komma! Speciellt Jan ångrar bittert att han lovat sina tjänster till Karins fotbollslag (han tillbringade eftermiddagen och kvällen i en trång och het kiosk i Skattkärr).
Men, snart är vår nya altan klar så då ska vi bjuda på fest!! (hm, begreppet snart är ett mycket relativt begrepp i vår familj. Jag har t ex snart varit klar med avhandlingen i två-tre år nu....).
Kramar Anna & Jan

2007-08-13 @ 22:46:00
Postat av: Anna S

Tittade lite närmare på bilderna av ert altantak.... undrar vad det är för material,är det slät plast eller segelduk, eller ??
Anna

2007-08-13 @ 22:55:45
Postat av: Bodil

Hej Anna! Vi saknade er på festen. Synd att ni inte kunde komma, men ni får en ny chans nästa år! Mmmm, jag känner till det där med tidsbegreppet, det är mycket relativt här med.
Om taket så lade vi en vit pressening på inför kalaset, annars är det bara en pergola utan tak, men nästa vår ska det på något tak, men jag gillar inte alls de vanliga plasttaken så vi måste hitta något annat material. Kram till er båda.

2007-08-14 @ 11:42:16
URL: http://gladjeamnen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0