Vem har sagt att gult är fult?

image134

Jag har så länge jag kan minnas aldrig uppskattat gult. Till mitt stora förtret är det Melkers absoluta favoritfärg och eftersom han är en mycket bestämd liten kille (och hans mamma är för barns medbestämmande) så har det gjorts och inhandlats in en hel del gula saker och kläder alltsedan lilleman trädde in i åldern jag-kan-själv och jag-bestämmer-själv.

Men alltsedan jag fick se den fina gula brickan (som även finns på kuddar, på plåtburkar och som metervara) på Åhléns har jag tänkt om. Gult är fint. Och precis som Sara och Karin har jag nu varit på Åhléns och köpt mig en gul fin bricka. En ny kökshandduk med gula detaljer fick också följa med hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0