Tisdagstema - Grön

image139


Det var flera veckor (månader?) sedan jag bidrog till tisdagstemat. Dagens tema som är grön passar mig utmärkt eftersom jag ändå tänkt visa mina nya gröna kuddar jag i all hast slängde ned i den blåa kassen när jag var på IKEA sist. Anledningen till att jag tog mig dit var för att fynda vinglas, tallrikar och bordsdekorationer till festen billigt (jag är nämligen allergisk mot papptallrikar, plastglas och plastbestik). Så utöver kuddarna köptes det 24 vinglas för 6,50 kr/st, 24 tallrikar för 5 kr/st samt sju små gröna grästuvor också 5 kr/st. På IKEA kan man alltid göra fynd.  

Kommentarer
Postat av: jessica

åh vilka härliga kuddar!! IKEA? dom har jag missat! Måste dit i em *haha*

2007-08-22 @ 07:13:03
URL: http://detvitahuset.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0