Bolia nyheter

image147
Eget kollage med bilder från Bolia

Även Bolia har kommit ut med sin nya katalog. Här ser ni mina favoriter. Till våra beiga Coffee soffor från Mio skulle jag gärna vilja ha bordet Rund 90. Soffan Orlando är en gammal favorit. Två nya barstolar Vegas 66 vill jag ha till vår köksö to be. Och nya fåtöljen Neo med tillhörande är ju bara så fin. Den skulle passa utmärkt under våra Desktop. Det är bara att konstatera att jag för tillfället helt har snöat in på grått. Jag vet varför. En annan dag ska jag förklara hur det kommer sig.

Kommentarer
Postat av: Falkadine

Had to leave my mark, Nice site! Rugzar

2010-06-22 @ 11:48:43
URL: http://falkadine.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0